Самоаналіз уроку за темою:

«Мозаїка  кохання в інтимній ліриці Ліни Костенко»

/Урок – симфонія в 11 класі/

Урок відповідає програмі. Це другий урок за темою «Творчість Ліни Костенко».

Вважаю, що мною вірно визначені освітні, розвиваючі та виховні цілі.

Зміст уроку було оптимально визначено, він відповідав завданням.

Основним на уроці було допомогти учням пізнати багатогранний різнобарвний світ інтимної лірики Ліни Костенко; формувати високий естетичний смак, тонке сприйняття і розуміння поетичних текстів. На цьому і було акцентовано увагу учнів на протязі всього уроку.

Вважаю, що структура уроку - симфонії визначена вдало, тим паче,  що дата проведення уроку співпала з датою народження поетеси. Отримавши білет – запрошення, учні із задоволенням готувалися до уроку.

На уроці була організована робота із формування умінь, навичок, інтересів учнів.

 Урок розпочався з дуету Ромео та Джульєти з мюзиклу Ж.Пресгурвіка на фоні якого пролунали рядки епіграфа уроку, що зразу налаштувало учнів на тему кохання. Після оголошення теми та мети уроку було проведено Тест – настрій, після якого учні отримали проблемне питання: «Чи можна купити кохання?»

Підготувавши  випереджувальне завдання, учні на уроці читали виразно поезії поетеси, визначали її музичний темп, колір, відповідали на питання та працювали зі змістом поезії. Як підсумок уроку вони виконали вправу «Напиши кохання», під час якої на заздалегідь заготованих паперових серцях написали світлі й темні сторони кохання. Урок закінчився відео – презентацією «І це все любов», підготовленою групою учнів.

Було  використано різні методи і прийоми: інформаційно – рецептивний, репродуктивний, проблемно – пошуковий, візуальний, сугестивний. Також використані різні форми навчання:групові, індивідуальні,творчого характеру. Просліджувалися внутрішньо предметні і між предметні зв’язки (музика, інформатика, образотворче мистецтво). Домінував дослідницький метод навчання.

Роботу учнів було оцінено об’єктивно і відповідно до норм оцінювання. Домашнє завдання було диференційованим:

- Прочитати роман у віршах «Маруся Чурай»; записати в зошити ідейно – художній аналіз роману;

- Творче завдання: написати власну поезію про кохання, або підготувати інсценування уривку з твору.

Мети уроку досягнуто.

19 березня 2012 рік